5 buçuk aylıkken başladık ek gıdaya. İlk önce bir çay kaşığı yoğurt verdim 3 gün. Sonra 3 gün çeyrek yumurta sarısı. Daha sonra brokoli, karnabahar, havuç, patates, balkabağı haşladım cam rendede yine bir çay kaşığı olacak şekilde ezdim verdim. Her birini yaparken bir iki damla zeytinyağ damlattım kabız olmasın diye. Sonra elimde olanları birbirine karıştırdım 1 tatlı kaşığı olacak şekilde. Mesela havuç patates haşladım ezdim verdim. Sonra meyve tadımı yaptırdım.
- Aya girdik sayılır birkaç gün kaldı. 1 cici bebe, armut, zeytinyağ ezdim karıştırıp verdim. Sonraki gün yine bir cicibebe, muz ve zeytinyağ. Elma ve tuzsuz peynir verdim. Aklıma gelenleri yazıyorum. 😊yumurta sarısı yoğurt ve bir damla keçiboynuzu pekmezi. Yanii böyle gidiyoruz. Ha bu arada 5 aylık süreçte tek öğün verdim. 6. Ayda 2 öğüne çıkarmayı düşünüyorum. Çünkü bebeklerin bağırsaklarına çok yüklenmek doğru değil.