Biz güne 8 de başlıyoruz anne sütü ile. Emdikten 1 buçuk saat sonra muz labne avokado yumurta sarısı ve biraz da hurma ezip kahvaltı yapıyoruz bazen labne yerine lor peyniri koyuyorum. Püreden ziyade taneli yemeyi en başından beri daha çok sevdi kızım lapa hale getirmeden çatalla karıyorum hepsini. Öğle uykusundan önce tekrar anne sütü alıyor. Ardından uyanınca yine anne sütü, 1 saat sonra 2. öğün olarak yoğurt veriyorum, içine cam rendeyle salatalık koyuyorum çok seviyor. Sonra yine anne sütü uyku. İkindide hiçbir şey yedirmiyorum uyandığında ve uyuduğunda anne sütü alıyor. Günün 3. uykumuzdan uyanında anne sütü ardından evde ne varsa bizimle birlikte sofraya oturuyor. Kimyonlu mercimek çorbası, yayla çorbası, domates çorbası, salçası çok az tuzsuz patates yemeği vs vs ne varsa bize eşlik ediyor. Uyumadan önce de sma comfort 120 ml mama. Uykuları gün içinde yarımşar saat o yüzden uyanıklık süresi fazla sürekli de su içiyor kendi istiyor. Çok acil bir yere gitmem gerektiğinde de çantama pirinçunu atıyorum muhallebi yapıyorum içine doğal vanilua koyup🙏🏻