nilgs bendenbirtanedahayok iyi bence ben saat başı kalkıyorum 🥹hatta yarım saatte bir kalktığı oluyor bazen diş mi anlamadım, çok yorucu .6 ay 18 gün
fnurkaya bendenbirtanedahayok 6 ay 20 günlük gece kaç kere uyandığımızın haddi hesabı yok artık. Her gözünü açtığında emmmm diye ağlıyor ve emmek istiyor. Bu sabah dayanamadım ve uyku eğitimine kaydoldum. Sonumuz hayrolsun 😢
gizematadeniz Sermec27 benimki de oyle 5.5 aylik. Dogdugundan beri hic meme icin uyanmadi. Yavrum sekeri düsene kadar uyurdu. Sonra sekeri düştüğü icin uyanamazdi hala oyle
Sermec27 gizematadeniz yoo uyandığı zamanlarda oluyor oğlumun dün gece çok uyandı mesela her gece uyanmamazlık yapmıyor ama genellikle kalkmaz siz şekeri düştüğünü nasıl anlıyordunuz ki
gizematadeniz Sermec27 ilk aylar uyanmiyordu. Uyandirma saati gelince bile yenidoğan gibi uyanmiyodu. Biraz sut veriyordum da oyle aciliyodu gozu. Zaten sariligi 2 ay sürdü
2_oglanannesi İlk oğlumda sütten kesene kadar uyanmaları bitmedi hatta byüdükçe yorucu oluyor çünkü çok emiyor iliğini sömürüyor gibi 🥴
kyncu bendenbirtanedahayok ay biz 3 aylıgız 2veya3 kere kalkıyoruz yorumlara bakınca az mı diye tereddütde kaldım
bendenbirtanedahayok kyncu o aylarda öyle oluyor bizimde 2 aylıkken falan 1 kez kalkıyordu uyku gerilemesine girince bozuldu her şey
nilaykara kyncu 2 aylıgız 1 kere kalkıyoruz gece 12 de güzelce doyuruyorum karnını 4.30 5 arası kalkıyor emziriyorum
Senasome bendenbirtanedahayok 9. Ayinda gece beslenmesini bıraktım uyku eğitimi aldım o zamandan beri gecelerimiz çok şükür çok rahat. Hasta olur burnu tikaniksa gece uyanır burnunu açarım iki pis pis yine uykuya devam çok şükür
Senasome bendenbirtanedahayok uyuyabilecek olmanızın karşılığına göre o kadar da yüksek değil. Kim bilir nelere gidiyor o paralar. Altın bile bozup o kaliteye o parayı yine gerekse yine veririm. Tavsiye de ederim :) kendinizi sevin sizin uykunuz ruh sağlığınız bebeğinizin rahatlığı paradan çok çok daha kıymetli ❤️
mrsoksuz Sermec27 doğrusu buymuş aslında ama bebeğin istiyorsa veriyorsun kimseninki yanlış değil hatta
mrsoksuz bendenbirtanedahayok merhaba benim bebeğimde alerjik hem meme hem mama veriyorum aptamil synyo bizim mamamızda iğrenç kokusu ve tadı fakat doktor önerisiyle vanilya şurubu katıyorum içine öyle içiyor size tavsiye edebilirim. Doktorum bi marka vermedi arkadaşımla araştırıp ty’den bulduk aldık
bendenbirtanedahayok mrsoksuz bunu bende duydum dr banada pekmez katabilirsin dedi ama denemedim daha nasıl mama hazırlanır bilmiyorum bile üşeniyorum😂
simayurasege edaeva benim bebeğim de 2 bucuk aylık 40 günden sonra 2 saatte bir emiyor özellik geceleri saat kurulmuş gibi