18 aylık oğlum gece emmeleri devam ediyor. Canı nekadar emmek isterse okadar. Evet çok yoruluyorum ama gece emmeyi kesmeyide düşünmüyorum açıkçası. Gündüz pek emmiyor çünkü devamlı birşeyler atistirir. Onun içinde gece emmeye devam etmesinide engellemek istemiyorum. Artı olarak bizde sanırım bu emmeye bağli diş dönemleri genelde daha kolay ve sakin geciyor. En azından benim gözlemlerim o yönde. Amaan Zaten kaç yaşına kadar emicekki birde ben bu günler için çok uzun uğraşlar verdim, tedaviler gördüm. Varsın geceleri uykum bölünsün, biraz fazla yorulmuş olayım.