Egzama mı bilemiyorum ama bizim de uzun süredir iki yanağında sol yanakta hiç geçmeden kırmızı sonra kurulukla birlikte pul pul olup dökülme olmaya başladı başlarda isilik felan diyordum çok terlediği için ama artık geçmiyor ve herkesin sürekli yüzünde ne var diye her görmede defalarca sormasına tahammülüm kalmadı zaten ben üzülüyorum bide böyle insanları görünce kimseyle bir araya gelesim gelmiyor. La roche kullanaacagız bakalım inşallah iyi gelir