duhaberkfunda cLearQueen benim oğlum iki aylıkken egzama oldu hemde ileri seviye doktora götürdük bu nemlendiriciyi ve lacodermi yazdı egzama artınca kremi sürüyorum sabaha geçiyor duştan sonrada nemlendiriciyi tüm vücuda, sürüyorum ben çok memnunum
tgccgrr neslika Hindistan cevizli değişik Bi tatlı çok güzeldir herhalde ben çok sevdiğim için kokusu rahatsız etmiyor 😊
neslika tgccgrr doğrudur bulursam ben de tadayım. Hindistan cevizli şeyleri severim aslında tatlıda veya losyonda ama cevizin kendisi bu kadar kokmuyor yağı çok yoğun ya da benim aldığım markadan kaynaklıdır
gmzearas degem Sabah uyanınca ve akşam yatarken sürdüm ama bol sürdüm. Zaten 10 güne geçirdi. Fiyatlı bir krem ama hakkını veriyor.
degem gmzearas ben de kullanıyorum size yazdığımda iki gün olmuştu kullanalı gerçekten çok parasını hakkediyor çok azaldı muhtemelen 1 haftaya geçecek gibi tamamen bizim de ben de sabah akşam bol bol sürüyorum
tgccgrr neslika weefood ürünleri organik oluyo canım alerji yapmazsa kilo almasına da yardımcı olur ciltten emildigi için demişti doktoru