ollaluna7 ben ne kullanırsam kullanayım asla düzelmedi geçmedi çok tükendim artık kaşıntıli dokuntute çevirdi il il cildiye doktoru gezdik alerji uzmanı gezdik gastroya gittik bıktım muska mı yapayım artık ne edeyim çok üzülüyorum doğdu doğalı böyle bu çocuğun cildi üç yıl oldu hala aynı bölgesel egzama oluyor kortizonlu krem bir kaç gün iyi olsa diğer gün başka yerden yada aynı yerden devam ediyor var mı bizim gibi olan