dilara_0 1234hevlin baume kullanıyorum ben küçük oğlum için. Büyük oğlumun da boynunda vardı sıcakta terleyince artıyordu. La roshe kullandım canım ciltten cilde değişen bir durum aslında. İkisini de karışık kullandım başta. Şimdi yok denecek kadar azaldı küçük oğlumda. Büyük oglumdaki geçti ama yaz aylarında tekrarlar mı bilmiyorum ☺️
ollaluna7 neslika anlam veremedim neden olduğuna birden çıktı cildi de çok hassas zaten neyin tetiklediğini çözemedim söylediklerinize dikkat edicem çok teşekkür ederim
ollaluna7 zeynepci012 ben de egzama için locoderm kullanıyorum ama geçtikten sonra da dikkat etmek gerekiyormuş sık sık nemlendirmek lazımmış
mslhfs ollaluna7 mustela kullanıyorum atopik cildi var bebeğimin çok iyi geldi kuruluk döküntü kızarıklık geçti nemlendirmesi gayet yeterli
goktugunannesi33 _tugcee öyle ama çok pahalı gönül ister ki en büyüğünü alayım bebeğim de ben de egzamayız atopik cildiz ben yine kendime yap falan sürüyorum ama ona kullanmak zorundayım kreml
ollaluna7 [silindi] cilt kuruluğundan ve egzamadan kaynaklı oluyormuş düzenli nemlendirmeyle geçermiş
tgccgrr Arkadaşların dediği kremlerin hepsi de iyi ben ekstra Hindistan cevizi yağı kullanıyorum doğduğundan beri
ollaluna7 tgccgrr bende de var hindistan cevizi yağı almıştım ama hiç kullanmadım tüylenme yaparsa diye korktum
neslika tgccgrr ben de bir aydır hindistan cevizi yağı kullanıyorum Atoderme ek olarak. Genelde banyodan sonra sürüyorum. İlk hafta günde 1 kez sürmüştüm ama yoğun kokuyordu, alışana kadar bebeğimi de beni de rahatsız etti kokusu. Wefood markası