Sdagllc canım beb sürekli doktorları dinledim ama malesef şuan çok pişmanım. arada eskileri dinlemek lazım. bizimde sarılık öyleydi gittik düzelir dedi tekrardan felan kaç kere gittik derken annem bana dediki artık seni dinlemicem dedi. yarım çaybardağı ılık suya şeker attı 2 çay kaşığı sabah 2 çay kaşığı akşam verdi. ve anonda sarılık düzeldi birdahada düzelince hiç gitmedik sen zatn anlıyorsun geçtiğini. bence dene hattaa annem diyor şimdi gğn 3 kere verdim sabah akiam değil sadece die. inşlh bir zararı olmaz yani korkma. allahım acil şifa versin.