Sdagllc 10 günden fazla süren sarılıklara uzamış sarılık diyorlar ve bebek büyüyüp gelişene kadar geçmiyor maalesef. Bende aynı şeyi yaşadım 2. ay sonunda sarılığı bitti nedeni anne sütüydü. Uzamış sarılık çok yavaş düşüyor ve birden atak yapıp yükselebiliyor ama korkmayın 14ün üstüne geçmez, sonra da düşer inşallah. Bir de ilk 20 gün tehlikeliymiş sarılık sonra korkmayın geçer inşallah