Sdagllc çok geçmiş olsun canim. Benimde kızım sarilik olmuştu.17 yle 5 günlükken hastaneye yattik ben iki gün kesintisiz agladigimi bilirim 1 gün yatırdılar çıktık 10 a düştüğünü soyediler. 15 20 gün sonra götürdüm 7 çıkmıştı sapsariydi benim kızım. Sürekli emzir 1 1,5 saate bir emzir. Geceleri de mutlaka emzir ihmal etme. Güneşi görür görmez güneşe yatir. En iyi ilaci emzirmek.birde sade sodayibhem kendin iç hemde asidi gittikten sonra kızına içir üç öğün 4 5 çay kaşığı ver bisiy olmaz. Benim kızım 2 aylıktı tamamen gectiginde. sakin aç birakma. İnşallah çabucak gecer