Sdagllc Merhabalar. Benim de kızım uzayan sarılık olmuştu. Bizim de kan uyuşmazlığımız var ama bu uzayan sarılık anne sütüne bağlı hatta buna anne sütü sarılığı da deniyor, çok uzun sürede geçiyor, önemli bi durum değil, panik yapmayın. Kendiliğinden geçecek. 3 ayda geçer demişti bizim doktorumuz kızımın da 12-13 lerdeydi, bir daha da tahlil yapma gereği duymadı. Çok sıkıntı yapıyorsan bir fitil var onu kullan demişti aldım fitili ama kullanmadım, doktor çok da gerekli görmediği için. Kilo alımının sarılıkla ilgisi yok yalnız, benim kızım anne sütü sarılığı olmasına rağmen ilk ay 1300, ikinci ay 1300 aldı sadece anne sütüyle, o konuda doktorunuza danışın mama da veriyormuşsunuz mama markasını mı değiştirseniz acaba sevmedi mi? Bazı bebekler kusabilir bu normal olacağı gibi başka bi sağlık sıkıntısı da olabilir bununla ilgili başka bir doktor görüşü almanızı tavsiye ederim. Uzayan sarılık mühim bir durum değil panik yapmayın kilo alımı konusunda çözüm bulursunuz inşallah kısa zamanda. Sağlıklı günler.