fne12345 ben kaç yaş olmalı bilmiyorum ama anne bence hazır hissettiğinde hem psikolojik hem bedenen hazır hissettiğinde olmalı çocuk. Sırf kardeşi olsun diye yalnız kalmasın vesaire diye çocuk yapılmamalı gerçekten o çocuğa bakabilecek gücün hem ekonomik hem manevi anlamda gücüm varsa yapılmalı bence. İlla da yaş aralığı kaç olması gerekiyor deniyorsa 3 yaş ideal gibi geliyor bana 4 de olabilir ama 2 falan az ya