Büttün annelere teşekkürederim, vakit ayırıp düşüncelerinizi paylaştınız ben sanırım bu uykusuzluğa alıştığım, bebek bakmaya alıştığım, ilk çocuğumun kendini güzel bir şekilde ifade edip kendi kendine oyun kurma aşamasına geçtiği, benim mental ve fiziksel olarak mutlu olduğum bu dönemde Allahım izin verirse 2. Yi yapacağım, beklemek aralarını açmak rahata alışmak vs daha zor geliyor bana sanki, canım anneler benim gibi kararsız kalanlar da artıları eksileri düşünüp kendi psikolojilerinin neye daha çok ihtiyacının olduğuna göre karar versinler ve unutmayalım ki her koşulda hepimiz çocuklarımız için en iyisini yapan harika anneler ve mükemmeller kadınlarız ☺️☺️🫶🏻🫶🏻🫶🏻