fne12345 benimkiler arası 3 yaş 8 ay kızım tam 3 yaşındaydı gebe kaldım ama o gebeliğim bana nasıl zehir oldu anlatamam , kreşe de başlamıştım kızımı oysaki baslatmasam perişan edermiş beni . Size tavsiyem su 3 yaşı bir atlatin derim. 4 yaş sendromu var diyeceksiniz şimdi ama 3 yaş kadar hiçbir şeyin zorladığını hatırlamıyorum . Yazın sıcakta mont giydik ,kışın soğukta şort giydik ,herşeye inat hiçbir şey beğenmez herşeyi ben yaoacam diyip türlü türlü kazalar , kreşe gidiyordu zaten ilk 6 ayı hep hastaydi alışana kadar da göbeğimiz catlamisti ,kardeş doğdu bir daha gitmek istemedi türlü türlü yalanlar uydurduk daha yeni meyvelerini topluyorum herşeyin diyebilirim ama çok zorlandım çünkü gebeliğim de müthiş sıkıntılıydı çok şükür biraz düzlüğe çıktık.