gunesim61 benim oğlum da 22 aylık güzel söylediği kelimeler de var eksiltilmiş haliyle söyledikleri de ama normal yani hiç kafama takmıyorum 3 yaştan sonra tam anlamıyla güzel çıkaracaktır her kelimeyi. Siz anladıktan sonra anlattığı şeyleri başkalarının boşverin. Oğlum bana anne, annem, mami, gilekkk ( dilek) diye sesleniyor topa pop, Mustafa ismine şubata , Ayhan’a ayan,otura otuyy diyor ben anlıyorum sonuçta söylediklerini bu ayda olup çok çok az kelimesi olup anlamsız konuşan bebekler de çok yani daha küçükler zamanla olacaktır evham yapmayın