masall1 gunesim61 hocam birde özel kreş v.s varsa bulunduğunuz ilçede bilmiyorum ama bazı kreşler 2 saat olarak alıyorlarmış oyun saati gibi oyun grubu olmayan yerlerde onu da duymuştum bir görüşün isterseniz belki işinize yarar
gunesim61 masall1 umarım dediğiniz gibi olur. Kreş de yok inanmazsınız bir tane var o da cema*t kreşi istemiyorum oraya vermek
masall1 gunesim61 açılır inşallah o zaman biz çok şey bekliyoruz çocuklardan bence çevremde ekran izleyip hiç konuşmayan çocuk da var ekran izleyip konuşan çocukta
gunesim61 masall1 full ekranda durmadıkça bilmiyorum ki zararı var mı gerçekten. Her şeyin zamanı var tabiki ama sakin olamıyoruz anneler olarak en azından ben
dondurmamkaymak gunesim61 çok yakınımın bir kızı 22 aylık bu zamana kadar sadece 1 kez baba ve dede dediğini duydum asla konuşmuyor sizinki çok iyi sorun etmeyin.
dondurmamkaymak gunesim61 inşallah. Daha o konuşmuyor dedim ya bişey söyleyince biz suçlu oluyoruz. Çocuğu herkesten kıskanıyor çocuklu ortama fazla sokmuyor hastalık kapar diye yanından ayırmıyor hep kısıtlıyor çocuk çok pasif
gunesim61 dondurmamkaymak işte çocuk çocuktan öğreniyor kesinlikle. Bizim de öyle çok sosyal ortamımız olmuyordu özellikle kışın. Tez zamanda konuşur inşallah