tugbamn ben sadece herşeye ağlıyorum diye gittim doktor 4 tanı birden koydu. 1. Derece ağır depresyon 3. Derece anksiyete bozukluğu falan böyle liste uzuyor. En son bana intihar gibi düşünceleri geliyor mu dedi yok dedim o kadar değilim kdkdldldödl ama sağolsun ilaç tedavisi çok iyi geldi gerçekten