1 aydır kullanmaya başladım. Kaygı bozukluğu ve tahammülsüzlük yüzünden başvurmuştum doktora. Ayyy bir iyi geldi. Ya pamuk gibi oldum. Gerginliğim gitti,saçma sapan düşünceler,kabuslar,korkular oldukça azaldı. Her şeyi geçtim mutlu hissetmeye başladım. Dedim bu zamana kadar neden bekledim ben???!!! Sizler nasılsınız? Süreciniz nasıldı kızlar?