iremaydmr bir parçayla bu lezzeti tattı, beğendi ve artık görünce tanır ister. Kızım 20 aylıktı bir misafirlikte bahsettiğiniz çikolatadan eline vermişler elinde görür görmez şok oldum hiç vermemiştim. Elinde tuttu sıktı ama açmayı düşünemedi çünkü bilmiyor. Markete gideriz biz bunları yemiyoruz diyorum ısrar etmiyor çünkü yemedi bilmiyor. Ben neden zararlı bir besin çocuğa tadım yaptırılır bunu hiç anlayamadım anlayamıyorum. Okullarda çikolata ile ödüllendirme sistemini de hiç anlayamadım zaten. Gerek yok, ne kadar geç o kadar iyi merak etmesin hiçkimse tattığı zaman sever, aceleye gerek yok. Şuan kızım sadece pastanın içinde yiyor çikolatayı. Elimden gelse bunu da daha geç keşfetsin isterdim. Ama doğum günlerinde sınır koyamadım.