iremaydmr linç yemişsin kardeşim bakma kimseye sen evlat senin evladın tadımlık vermişsin bişey olmaz ölecek hali yok ya mükemmel anne olma çabanız kendinize kalsın herkesi kötü şekilde eliştirmekten vazgeçin siz iyi olun çocuklarınız mükemmel olsun ama başka anneleri böle hemen yargılamayın tadımlık vermiş zararlı aslında çikolata çok erken vermişsiniz ilerleyen yaşlarda sağlıklı çikolatalar kendiniz yapın yada verin demeniz yeterli mükemmel anne olmanız size kalsın başka annelerin mükemmel olmasına gerek yok yargılamaktan vazgecin