iremaydmr Henüz 9 aylıkken tadımlık çikolataya başlarsanız 2 yaşına gelince önünü alamadığınız bir abur cubur beslenmeniz olur. Oğlum 3 yaşında, hala çikolata falan yediğinde üzülüyorum. Yakın bir zamana kadar yediği en şeker olan şey dondurmaydı. Onun da renklisini yiyebileceğini tatilde keşfetti. Evet elbet yiyecek, ama ne kadar ertelenirse o kadar iyi.