Serenayy-0 misafir için değil de kendimiz için daha çok.
Tane bezelye (araka) geçen yazdan 10 kilo koydum ve bitirdik kış boyunca yendi
Yazdan 5 kilo taze fasülye koydum
Bahçe biberi kıl biber çok koydum kahvaltıda kızartmasını seviyoruz
Tavuk ve kıyma stoklu olur buzluğumda
Sigara böreği sürekli olur her hafta yufka alıp yenisini sararım kahvaltıya ara öğüne alternatif oluyor
Yaprak sarması, kara lahana dolması, beyaz lahana dolması çok var buzluğumda
Kek, poğaça yaptıkça yarısını atarım buzluğa ani misafir gelirse kek poğaça dolma hazır oluyor yanına bi mantı yapıyorum iyi oluyor
Kıyma aldıkça köfte yoğurup atarım buzluğa oda dışardan aç geldiğimizde kolaylık oluyor hemen kızartıp ekmek arası yapıyoruz ya da yanına bi pilav ayran
İçli köftem geçen sene çok vardı ama bu sene yok maalesef
Mantı da iki üç paket koyarım buzluğa
Ispanak ayıklayıp koyarım börek ya da yoğurtlamasını yaparım kolaylık olur
Kurabiye yaptığım zamanda yine yarısını atarım buzluğa çaya kahveye gelen olursa çıkarıyorum iyi oluyor
Nohut ve kuru fasülye pişireceğim zaman bir gece önceden 1 kilo olarak ıslatırım pirişeceğim kadarını pişirip geri kalanı üç dört poşete bölüp buzluğa atarım. Islatılmış olunca düdüklüde pişmesi 10 dk sürüyor oda kolaylık oluyor benim için aniden biri geldiğinde alternatif yemek oluyor