Benim derin dondurucum tereyağı ve taze kaşar dolu.😬 Onlardan arda kalan yerlere yazın en çok bezelye, bamya, taze fasulye ve barbunya koyuyorum. Her sene domates konservesi yaparım. Bu yıl ek olarak domatesi büyük dilimleyip o halde de buzluğa attım. Bu yaz bolca vişne de koydum.
Şu an biber dolması (hem dolusu hem boşu), yaprak sarma, içli köfte, çorbalık minik köfte, su böreği, buzluk böreği (kalem böreği gibi sarılan), lavaş, iki çeşit çikolatalı kurabiye hamuru, portakallı kurabiye hamuru, brownie, bademli kek, sakallı poğaçanın sakalsız hali var😅 biraz da mantı var ama o hazır🫣