minikoalaannesi 3. Ayımıza yeni girerken yaptırdım ben, doktorumuz vermişti ağızdan. Geç kaldınız diye biliyorum.Kendiniz verin diyenleri de anlayamadım , tıbbi bişey bu bişey olur falan Allah korusun risk düşük olsa da, bir de buz eşliğinde falan alınıyor muhafaza şekli önemli