minikoalaannesi Bebegim 3 ay 17 gunluk, ebemiz ben yapacagim asiyi dedi sonra izne cikti yaptiramadik asi elimde var. Simdi internette tesadufen en gec 12.haftada yapilmali diye okudum ama cok gec mi kaldik artik yapilmaz mi? Bilen varsa yazabilir mi
elftty minikoalaannesi üç ay bı günü vardi ama onu hatrlayamadim ağızdan yapiliyor zaten arama şansınız var mı ebeyi
pantenkelebek minikoalaannesi kendiniz yapabilirsiniz icirceksiniz sadece başka bişeyi yok ayrıca 3doz a kadar yapılıyor 6. Ay dolmadan yapabilirsiniz şuan biz 2 doz yaptırdik sadece
Umaysmom78 minikoalaannesi merhaba benim kızıma yaptıracağım zaman greve girdiler aşı elimdeydi grevden döndüler senin bebeğin 4 aylıknolmak üzere yapamam dedi bende Prof dr görüştüm yaptı en geç 4 ay ilk doz yapılıyor haberiniz olsun
elftty Bu arada tek bir mi ebe var digerleri yapoyor aslında illa o şart ddegil diye blylrum biri olmadiginda
minikoalaannesi elftty ebemiz ben seni arayacagim demisti ben de bekledim isin dogrusu bir de herhangi bir gunu oldugunu da soylemedi ben de bir baska ebeye sormadim
_alininannesi Rota aşısı ağızdan yapılıyor yani damla şeklinde bebeğe içiriyorsunuz kendiniz de yapabilirsiniz bence.
_alininannesi minikoalaannesi doktorumuz bize çizelge oluşturdu 3 , 5 ve 17. Ay rota menenjit aşıları olacak diye biz ona uyduk. Bence hiç geç değil rota iki doz oluyor yani üç ve beşinci ayda ağızdan damlatılarak verildi oğluma hatta hemşire bana teklif etti annesi sen ver istersen diye yani zor birşey olsa bana böyle demezdi diye düşünüyorum.
elftty Siz ebeyi arayın hepsi ebe zaten kayda da alıyor ona da sorun bunu başka birine yaptrsak olur mu diye siz peşine düşün inanın onlar da dalgın
akvarium0708 Geç kalmadınız pazartesi hemen gidip yaptırın . Ayrıca o aşıyı siz nasıl muhafaza ediyorsunuz?
minikoalaannesi akvarium0708 asiyi satin aldim yapilacak diye sonra ebemiz izne ayrilinca asiyi nasil muhafaza edecegim diye eczaneye sordum buzdolabina koyabilirsin dedi ve buzdolabinda duruyor
izge pantenkelebek eczaneden ne kadara temin ettiniz ilk asiyi ozelde yaptirdim 1400 tl idi eğer eczanede daha uygunsa ben de alıp yapabilirim
denizecekids _alininannesi 17.ay mi.bana 2 doz yapiliyo demisti doktorum.we menenjit aşilarini yaptiriyorum son 2 dozumuz kaldi
elftty Bu asilari yaptırmadan omce ebenizi arayım ve ben şu gün yaptrcam diye öncesinden söyleyin sonra yonlendrsin yoska da sizi asi çünkü aynı gün alıp direk gtseniz daha iyi
seyma51 Kendiniz içirecekseniz ebeye söyleyin mutlaka. Aşı kartına yazılacak sonuçta. Dikkat edin kafanıza göre içirmemenizi tavsiye ederim 🙏🏻🙏🏻
denizecekids Arkadaslarin dedigi gibi agizdan dil altina dokulerek yediriliyo sende yaparsin diycem ama ben cesaret edip yapamadim daha kucuktur diye galiba 😊 saglik ocaginda sizin ebenizin yerine bakan baska ebe wardir.giderseniz yaparlar da aşiyi siz nasil muhafaza ediyosunuz o da onemli tabi.yapabilirim diyosaniz youtubede wideo wardi rota aşisinin yapilisini izleyebilirsiniz
_alininannesi denizecekids 3 ve 5 te rota var eksik yazmışım menenjitler üç doz yani 3 5 17 menenjit, 3 5 rota
GKM minikoalaannesi Siz kendiniz yapın.Zaten damla bebeğini uyandırın yavaş yavaş verin yan etkisi çok az olan bir aşı benim çok samimi bir arkadaşım ve kuzenim evde kendileri yaptılar sizde dilerseniz yapabilirsiniz. Veya çocuk doktoruna sıra alın erken varsa ona yaptırın veya sağlık ocağında başka bir ebeden rica edin.