denizecekids o kadar haklısınız ki benim yaşadığım yerde kimsem yok ve evden sadece aşı için doktor kontrolü için çıktık havada çok soğuk malum o yüzden bahçeye, yürümeye hiç çıkaramadım oğlumu. Hal böyle olunca artık arabamızı görür görmez kıyameti koparıyor oğlum yine aşıya gidiyoruz diye dediğiniz gibi travma oluyor çocuklarda üç aşı aynı gün eminim canları çok yanıyor ama böyle uygun görmüşler ne yapalım bize de uymak düşüyor maalesef.