mom6_ hayatımın en zor zamanlarıydı, bebeğine yetememek, açlık , halsizlik, konuşacak kimsem yok, bi yandan annemden nefret ettim bana nasıl böyle yapar diye, onun stresi, eşimin 6 ay olmayacak olması ona üzülmem vs vs. Biz bide ilk 5 gün kendi evimde annemleydik, 5. Gün sabahın köründe ben hastayım dedi evde yemek falan hiçbir şey yok bi ekmek almış ben evime gidiyorum dedi gitti , 5 gün yalnız kaldım, gelcek mi diye beklerken sonunda babam çağırdı öyle yanlarına gittim . Asla unutmayacağım bana yapılanları🥲