mom6_ Benim durum da aynı. Bebeğim kilolu doğup sütüm de gelmeyince hastanede mama verdik. Sonrasında tutmadı, zorladıkça daha kötü oldu. Sağıp vereyim dedim ama yok düzenli sağım yapmama, iyi beslenmeme, takviye kullanmama rağmen birkaç damlayı geçmedi. Sağma zaten yorucu, neticesinde süt de yok mahvolmuştum. Sonrasında oğlum kolik olunca sağım da yapamadım. İnsanlar saçma sapan konuşuyor zaten, yakın zamanda sağlık ocağındaki kadın hekim de iyi bir şey söyleyeyim derken demediğini bırakmadı. Sanki isteyerek emzirmiyorum. Bu konuda kayınvalidem destek oldu bana. İki oğlundan birinin mamayla, diğerinin anne sütüyle beslendiğini; anne sütü alan oğlunun çok uzun süre emmiş olmasına rağmen çocukken bağışıklık kaynaklı çok ciddi bir hastalık geçirdiğini söyledi. Bağ kuramam deme mamayla beslenen oğlum bana daha bağlı, sadece emzirmekle olan bir şey değil dedi. Ben de bu konu için çok ağladım, takıntı haline gelmişti artık. Ama baktım ki buna kafayı takacağım diye oğlumun en güzel zamanlarını kaçırıyorum. Emzirememiş olabilirim ama onun için yapabileceğim çok şey var ona odaklandım. Kendimizi hiçbir şey yapmasaydık suçlayabilirdik belki ama elimizden geleni yaptık.