mom6_ bence dunyanın en en en zor şeyi bebeğin emmemesi ve sütünün az olmasi, bebek hemsiresiydim kaç bebegi emzirtmeye calisiyodum bazisi hemen kapiyodu cörk cörk emiyodu, bazisida saatlerce 40 dk odada uğraştigimi bilirim tutmuyordu memeyi belim kopuyordu. Geldi çattı benim bebegim tutmadi(genelde erkek bebekler daha inatci oljyor.) e plasentadan beslenen bebek bi bakti memede süt az. Sütümde gelmişti nokta nokta ama hiç artmadi bes gün uğraştim emsin diye sürekli memeye aldim. Sonrada sarilik oldu ne sütüm artti ne baska bisey. Sonra meme reddi zaten , uğraş dur ağla kiyamet kopsun strese bin nekadar ağladigimi danismanlik aldigimi bilirim, emziremedigim icin utaniyordum memelerim 5 saatte doluyordu. Normal de 2 saatte dolmasi gerekirken🫠 suan hala öyle. Çabalamiyosun lafida duydum emzir emzirdikçe çoğalicak, uğraş biraz emecek. Ama maalesef suan 3 aylık. Tutsa bile bitirmiyor sütü, zaten 20 dk sağdigimdada en fazla 50 cc cikiyor gögsümden bazen 40. 5 saat sonra sağarsam doluyor neler yedim ictim ne takviyeler aldim. 2 sağma makinesi aldim 2 saatte bir sağdim yinede artmadi. Bazen olmayincada olmuyor . Yinede 40 cc de olsa ağzina gidiyor diye sağiyorum 6 aya kadar böyle devam ederim.