suhedaaaaa bitboylum Aa öyle mi ben sezaryen doğum yapalı 4 ay oldu, daha regl olmadım. Bakalım benimde şiddetli geçer sancılarım acaba hafifleyecek mi
bitboylum suhedaaaaa ben emzirdim emzirmeyi bırakınca nerdeyse bir sene sonra adet oldum ağrı yine oldu ama öyle yataklara düşürmediği inşallah sizinde geçmiştir çocukla hastalık bir arada insanı mahvediyor
Birdunyabircennetannesi Huma_kus34 5 dakikaya geliyorum(Daha çıkmamıştır bile) Onun da selamı var Önümüzdeki ay rahatız
_tugcee elisabebek001 Ay insanın kıçıyla gülesi geliyor şu lafa ya😂🤣benim kaynanamda öyle derdi nişanlıyken şimdi o benden ben ondan kaçıyoruz şeytan görsün yüzünü