Huma_kus34
Onun da selamı var ,
Ay lütfen yanlış anlama öyle demek istemedim.
Sevmesem söylerdim .
Telofon sessizde idi ,aramissin görmemişim.
5 dakikaya ararım,görüşelim ,gelirim .
Tam seni arayacaktim ben de,
Sen benim kızım sayılırsın , gelinim değil.
Ay çocuk yanlışlıkla aramış 😄😄😄😄
Daha liste uzar .