suhedaaaaa Huma_kus34 Adet sancısı için evlenince geçer derler, evlenince de geçmezse çocuk doğurunca geçer derler Külliyen yalan 🤦♀️
Dedektifgadget suhedaaaaa öyle deme kız benim geçti sezeryan oldum 😌 yine oluyor ama dayanılmaz değil
suhedaaaaa bitboylum Yok ben normal doğum yapmadım ama normal doğum yapan görümcem her regl döneminde yataklara düşüyor
Yhmerve Huma_kus34 aynı bina da yaşarken kaynanalara gitmediğim zaman geldim kapıyı çaldım yoktun derdim 😅😅😅
bitboylum suhedaaaaa ay çok iyi biliyorum allah yardım etsin. Ben de sezeryan doğum yaptım ama çok şükür ki ne bekarken olduğum gibi ne de ilk evlendiğimdeki gibi adet oluyorum. Daha da hafifledi artık yataklara düşmüyor acillik olmuyorum
meleklerinannecigi Huma_kus34 aramışsın tel sessizde kalmış Ben hemen hazırlanırım hayatım (Hemen değil tabiki :)
suhedaaaaa bitboylum Aa öyle mi ben sezaryen doğum yapalı 4 ay oldu, daha regl olmadım. Bakalım benimde şiddetli geçer sancılarım acaba hafifleyecek mi