selimin_annesi25 bide yorumlarda gördüm 2 ay 20 günlük benim bebeğim de 4800. İlk ay kontrolünde 3800 çıkmıştı tulumlu vs doktor onu düşerek hesapladı gayet iyi dedi. Ayda 800 gr alması gerek. Doktorum tayini çıkınca başka doktora gittim o da kıyafet çıkarttırmadı 4800 dü 2. Ay ortasında aynı kıyaferle zaten hiç bir konuda anlaşamadık bana çocuğu besleyemiyorsun mama ver dedi. Üstündeki kıyafetler 1-1,5 kg bunun dedi🤣 1 kg almışfı ama açıklamama izin vermedi üslupsuz bir doktordu pek çok konuda tartıştık. Kendimi çok yetersiz hissettim. Özeldeki doktor çıplak olarak 4600 ölçtü sınırın altında değil kötü değil dedi. 3040 gr doğdu bebeğim bunun en önemli hesabı doğum kilosu sizinki kaç kilo doğdu. Hatta bana mamayı sordu 2 kez falan veriyorum günde dedim vermemeye çalış seni anlıyorum sütün yetmiyor diye stres yapıyorsun ama iyi beslen bol dinlen sütün yağlansın dedi. İkisi de doktor. Ben de yalnızım sizin gibi tuvalete gitmeye dahi fırsatım yok, 3. Günümüzden beri yalnızım hem de. Aynı sizin gibiyim doktor dinlen beslen deyince üzüldüm halime. Kahvaltı etmeye dahi vaktim olmuyor ama suyu bol içmeye çalışıp stres yapmadıkça inşallah düzeleceğine inanıyorum. Bebeğinizin sürekli emmek istemesi bir nimet maşallah sütü artırmaya inanın dudak sıcaklığı bile yeter. Ben biberon vermeyeyim diye uykuluyken emzirmeye çalışıyorum pilates topunun üstünde ayakta squat vs yaparak. Emmese bile tutsun diye. Yorumlarda gördüm hızlı akışlı biberon demişler sakın diyeyim. Benimki öyle olmadığı halde red yaşıyorum ve o kadar kötü ki. Hızlı akışlılar da çok red sebebi. Ben sarılık diye mecbur kalmıştım kullanmaya şimdi hala çekiyorum. Ev işini onu bunu bıraktım hiç durmayan bir bebek yemek dahi yapamıyorum.Tek işim çocuğuma bakmak kendimi ona odaklıyorum. Bu tempoda çok misafir de ağırladım kendi başıma bu hafta sağlık problemlerinden dolayı misafir almadım inanın dinlenince bir fark hissediliyor.