annelendik selimin_annesi25 farklı markaları deneyin bence. Çünkü bebekler sadece doymak için değil rahatlamak için de memede kalmak istiyor. Philips avent ultra air denediniz mi?
selimin_annesi25 Miracinannesi_ berecesel Allah yardımcımız olsun. Benimki 2790 doğdu 2 ay 27 günlük 4800 dedi. Biberon emzik hiçbir şey tutmuyor
umaymomece umaymomece yani ilk zamanlar süt akardı gün içindede sert olurdu şimdi yumusak oluyor benimde bir ebe sayfasında görmüştüm o tabiri meme terbiye oluyor yazmıştı 🤔
merve2255 meltemm0101 evet canım o günden beri kullanıyorum ben gözle görülür etkisini gördüm kesinlikle sabah akşam yemeklerden sonra bi kapsül içiyorum kapsül şeklinde yapmışlar
meltemm0101 merve2255 bana da söyleyebilir misiniz kapsül şeklimde olanı bi denemek istiyorum rica etsem 😌 bende sütümü çoğaltmak istiyorum da 😏
merve2255 meltemm0101 ben Amazon’dan aldım bi trendyola bakayım var mı ama yoksa bile çemen otu alın aktarlardanbş bardak kaynar suya 1 tatlı kaşığı 10-15 dk demleyin için aynı etki 💕
Lorinnaysee53 selimin_annesi25 şiddetle bestlak damlayı tavsiye ederim benim de ilk Zaman çok azdı damla ve kuru dut bol bol tükettim çok şükür faydasını gördüm