Ben 6,5 aydır bir sürü şey yiyorum/içiyorum. Üst üste çok uykusuz kaldığım zaman, regl haftam ve ondan önceki hafta sütüm azalıyor, bunun dışında çok şükür süt miktarım iyi oluyor.
Bir de şunu belirtmeliyim, kesinlikle takviyeler tek başına yeterli değil.
Her şeyin başı bol su. En az 2 lt. 3 lt içersem ertesi gün çok sütüm oluyor gerçekten. Bir de sık sık emzirmek. İlk ay saat başı emzirirdim, sonrasıda en çok 2 saat aralarla devam ettim.
Kullandığım takviyeler: Solgar Brewer’s yeast, Bestlak damla, Lacmix. Bunları beraber de kullandım ayrı ayrı da.
Sabahları 1 fincan kimyon tohumu-rezene-anason çayı, 3 tane ceviz içi, 1 tatlı k. kadar öğütülmüş keten tohumu (yumurtaya katıyorum, piştikten sonra üzerine baharat gibi serpiştiriyorum), 1 tane havuç, dereotu veya yeşil soğan. (Tahin pekmez de yiyorum bazen)
Bunun dışında gün içinde su tüketmek ve takviyelerle devam ediyorum. Akşam yemeğinde de mutlaka salata yerim. Yeşil sebzeleri zaten tavsiye ediyorlar.
Zaman zaman kuru meyvelerden oluşan hoşaf kaynatıp posasını blend ederek günde 1-2 bardak şeklinde tüketiyorum. Kayısı, incir, dut, üzüm, hurma… aklınıza ne gelirse.