selimin_annesi25 Ayımıza giriyoruz. Sütünün yettiğini düşünmüyorum memeden asla ayrılmıyor yapışık ikiz gibiyiz. Tatlı Süt arttırıyor dediler doğum sonrası 3 kilo aldım. Sütüm falan da artmadı. Harici Süt arttırıcı önerisi alabilir miyim?
yesu selimin_annesi25 sağım yapın günde bir defa ve bol bollll suu içinnn yulaflı protein ve lifli gıdalar tükettin en önemlisi meyveee ve süt ürünleri
mryada23 selimin_annesi25 E bebekte malt içecekler var mavi olan . Birde hipp anne çayı ve boll su . Yiyecek öneremem belki gaz yapar dokunur falan herkeste aynı olmaz ben bunlardan destek almıştım faydasını gördüm .
berecesel Kuru kayısı + kuru incir + dut kurusu kompostosu birebir. Hemen hemen aynıyız biz de 3 aylık olacağız yakında doğum sonrası bunun faydasını gördüm. Ama sonra yalnız kalınca bebeğim de hiç durmayan bir bebek olunca yapamadım asla vaktim olmuyor. Ebebekte satılan maltlardan aldım hazır en azından diye onun da etkisi oluyor gibi. Bide bana bestlak damla çok önerdiler ama hiç kullanmadım deneyebilirsiniz.
selimin_annesi25 berecesel bende yaptım hem doğumda hem doğum sonrası çok faydasını gördüm. Ama şimdi biraz etki etmiyor gibi sanki dolmuyor hiç göğüslerim gerçi bebekte fırsat vermiyor ki hiç bırakmıyor beni. Sizinki de öyle mi
selimin_annesi25 yesu sağıma fırsat kalmıyor ki bebeğim hiç bırakmıyor beni. Saginca da çok çok az çıkıyor moral bozuyor
annelendik Uyku, kaynatılmış dut kurusu Bi de psikolıjik olarak olumlama. Mesela ben emzirirken sürekli “sütüm şelale, yavrum yüzer içinde” Kilo alımı iyiyse süt iyidir
selimin_annesi25 annelendik kilo alımı iyi bence hiç uyku uyuyamıyorum ki alışamadım bebekli düzene hala
balkizlar selimin_annesi25 tatlı aksine sütün kalitesini düşürür.. protein ağırlıklı beslenin bol bol uyumaya çalışın su için artar zaten.. bebekler ilk üç ay sürekli emmek ister daha dünyaya adapte olamadığı için.. kilo alımı iyiyse sütün yetmediğini düşünmeyin
umaymomece umaymomece yani ilk zamanlar süt akardı gün içindede sert olurdu şimdi yumusak oluyor benimde bir ebe sayfasında görmüştüm o tabiri meme terbiye oluyor yazmıştı 🤔
080922 selimin_annesi25 doğum yaptığım gün hemşire bestlak damlayı önermişti gerçekten de iyi geldi bana bunun haricinde yulaf lapası ve irmik helvası üstüne bol su sütümü arttırdı benim. Şu an azalma hissedersen bunları tüketiyorum
dietitian_mom elanur798_ Rezenenin bebekte toksik etki bıraktığı tespit edilmiş. Hiçbir şekilde önerilmiyor!!!