bianneeee canım bizim 30. Günde billirubin 9,12ydi. Gözlerinde sarılık vardı gözaltlarında bide. Dün doktora götürdüm 45.günde yani..yok bu bebekte sarılık dedi. Boşuna delmeyelim.bu arada tiroid,enzim eksikliği,idrar tahlili ve kültürüne bakıldı. Kandaki oran üç aya kadar bu şekilde çıkabilir dedi.Araştırmalarıma göre benim kanım sıfır dirençli oluyomuş