Sizi çok iyi anlıyorum bizimde sarılık 2. Ayında geçti şuan 2 buçuk aylığız pamuk gibi olduk. Yapılmadık tahlil kalmadı doktor geçicek demişti ama zor bi süreç gelen giden yok bu bebek çok sarı şunu yaptınmı altın tak sarı örtü ört ışığı kapatma suyuna altın at demedikleri kalmadı sonunda geçti bide bizim değerler 12 14 çıkıyordu sizin yine iyi gitmiş sayılır üzülme geçicek sadece sabır