kirazmevsimi_ biz doktorumuza gittik aşı hastanede varmış eczaneden almadık doktorumuza mesaj atmıştım bir gün önceden bana dediki muayene ücreti ödemeyin vezneye aşı için geldik diyip aşısını ücretini ödeyin sadece dedi bizde o şekilde yaptık ilk gün baya huzursuzluk yaptı bizde bacağını oynatamadı çok fazla ertesi gün ateş yaptı 38.5 da gezdi hep calpol şurup verdim düştü sonra da bir sıkıntı olmadı çok şükür