Devletin yaptigi asilarida ozel asilarida bebegime yaptirdim, yaptirmayan ve sonradan pisman olan insanlari duyunca da iyi ki yaptirmisim diyorum. Asi karsiti degilim arastiriyorum doktorumuza danisiyorum ona gore yaptiriyorum. Hersey onlarin saglikli olmasi icin, ama yaptirmamayi tercih edenlerde var tabi.