Benim en önemsediğim aşı çünkü sebeplerim var babam menenjit geçirdiği için küçük yaşta engelli oldu ateş ve ateşin getireceği her hastalıktan çok korkuyorum o sebeple yaptırmanızı öneririm çünkü artık hastalıklar çoğaldı maalesef ki insan korkuyor önlem almak şart bence 🙏🏻🌸