Arkadaşlar bende uymu mağduruyum memeyi bıraktır uyur dediler daha beter oldu çığlık çığlığa uyanıyor geri uykuya dalamıyor sallıyoruz olmuyo napsak olmuyo sürekli uykusunda huzursuz ben anlamıyorum derdi ne memeyi bırakınca uyur sandım yok uyumuyo memeden ne kadar süre sonra düzene gırıyo acaba