Benim de oğlum 15aylık uykuyu hiç sevmedi çevrem de bebeği aynı ayda olan kuzenlerim arkadaşlarım var hepsi çok rahat bebekleri gece gündüz uyuyor bazı bebekler böyle demekki ne yapsak da olmuyor ben de ayakta sallıyordum 4.ayda dönmeye başladı sallarken dönüp indi sallanmayı istemedi o zamandan beri kolumda kucakta sallıyorum bazen aşağı yukarı hoplatıuorum hem sırtım hem belim çok ağrıyor artık büyüdüköe kolda uyutmak çok zor nasıl düzelicek bilmiyorum 5lt su şişesini taşıyamazdım şimdi kucakta oğlumu uyutmaya çalışıyorum :) umarım hepimizin bebekleri çok güzel uyur bu dönemleri atlatırız uyku en büyük sorunumuz