Minnakordek Aslında kesmiştik gece beslenmesini emzirme süreci bitince 2 ay önce falandı öpücük hastalığı diye bir hastalık kaptı.O kadar zor geçti ki ağız yaraları falanda oldu bişi yiyemeyince mamaya sardı diye,hooop başa döndük yine.Şimdi tekrar bıraktırmaya çalışıyorum 🤷🏼♀️🙈