Sibtug Oğlum akşam 9/10 arası uyur ama gece deliksiz uyku yok tabi,en az 2 kez uyanır.Sabah maks yedide ayaktadır.Bende 11 buçuk gibi uyutmaya başlıyorum 45 dk falan uğraşıyorum tabi.1 saat civarı uyur öğlende genelde.Uyanınca hava iyi olursa mutlaka dışarı çıkarırım,temiz hava alsın rahat eder diye.Geçen cumartesi öğlen uyutmadım dedim böyle deneyelim bu seferde huysuzlandı.Hayatımda ilk defa bu kadar çaresiz kaldım 🤷🏼♀️