Kbraisik Amin canım,yani evet karakterle alakalı bir durum aslında birazda.Neler denedim ,neler yaptım ama yok olmadı.Kendimi eleştirdim yeri geldı ama başaramadım çocuğu desteksiz uyutmayı.Doktoru da diyor geçende farklı blr çocuk diye.Aşırı hareketli ama yorulmuyor yine de.Ne diyeyim geçer inşallah bu günlerde.Allah canlarını sağ etsin 🙏