Oğlum 33 aylık oldu,sallanmadan asla uyumuyor.Doğdu doğalı hiç sevmedi uykuyu,hep zorla uyuttum.33 ay geride kalıcak ama toplamda belki de 10 kere deliksiz uyumamıştır sabaha kadar.Bu akşamda 9 gibi uyudu,12’de uyandı ve ben hâlâ uyutmaya çalışıyorum.Benim gibi olan anneler siz nasıl mücadele ediyorsunuz bu durumla?