MademoiselleZengin55 burcuvekerem Benimki oldu 3 5’lik su 😁😁kucağıma da sığmıyor 🙈Aramızda 60 cm var ben koca adamı sallamaya çalışıyorum hâlâ😁
Oglusumunannesii MademoiselleZengin55 hareketli çocuk daha zor büyüyor. Bizimki daha yeni yeni bebek arabasında oturmaya başladı büyüdükçe daha kolay olacak hersey az daha sabır diyorum 😃
esoss22 nutellamih ins benim gibi rahata kavusursunuz 😊ben cok cektim cunku simdi bile onda sallayarak uyuttum.ise yararsa yazarsiniz merak ederim😊
nutellamih esoss22 İnanabiliyor musunuz kargom geldi fakat ürünün parçaları eksik bir şekilde Şimdi yine bebegimi ayakta sallıyorum😂
esoss22 MademoiselleZengin55 bendede sallanan besik var huggy moonun simdi 4aylik oldugu icin ayaga kalkamiyo dusme tehlikesi yok sonrasi icin oyun parkina donusuyo asagiya dogru buyuyo besik. Benim bahsettigim hamak besik ayaga kalkabilenler icin kullanisli olmaz cunku duser zaten sadece gunduz gozumun onundeyken yayiriuorum bunda gece uykusuna gecince besigine aliyorum hamak besikte gece yatirmam
esoss22 nutellamih trendyolda svava hamak besikten almistim ben cok ilgiliydiler hatta yanlis renk gelmisti.iadeyle ugramayin bez kismini tekrar gondermislerdi keske adini yazsaydim oraya baksaydiniz😊
Atailknur MademoiselleZengin55 öyle çok seviliyorlar Allah uzun sağlıklı ömürler versin yavrularımıza 🙏
MademoiselleZengin55 Atailknur Aminnn canım inşallah 🙏🌸Bazen diyorum ki insan kendini bu kadar uykusuz bırakan,yoran bir varlığa nasıl bu kadar aşık olabilir 🙈annelik işte ,iyi ki varlar gerçekten 🌷🙏
218029 Kızım 11 aylık oldu 24 saatin 4 saati uyuyo oda zar zor saatlerce uğraşarak 11 aydır bitik haldeyim uyuduğu zaman bile 15 dk -30 dk da bir kalkıyor 1 saat deliksiz uyumaya hasretim 🥲uyumayan bebek uyumuyor sanırım çok zor
hepoyleolurzaten___ MademoiselleZengin55 artık sinir krizi geçiriyorum dayanamıyorum uyumayan çocuk uyumuyor
MademoiselleZengin55 hepoyleolurzaten___ Yok uyumuyor.Okula başladı,3 buçuk yaşına geldi herkes diyor koca adam oldu artık kendi uyusun ama yok yani.Yaşamayan anlamıyor.
haticekasikci MademoiselleZengin55 benim kızım çok severdi uyurdu hemen şimdi artık iyice yürümeyi öğrendi ağlayarak oturtuyoruz sürekli geri inmek istiyor