Arelinnannesi hamileligimde de gece biseyler yiyodum hala oyle. Ne yedigimin bi onemi yok benim icin bisey yiyeyim de yeter o benim icin. Genelde canim tatli istiyo ama o kesin 😂 o yuzden esimde aksam eve gelirken şundan al ama bi iki tane fazla al geceye diyorum o sekilde aliyo. Aksam bi tarli aldi mesela iki tane aldi birini geldiginde yedim birini geceye biraktim. Yani emzirmek icin uyandigimda askinda geceden kastim bu